Felicitari pentru efortul depus si pentru claritatea prezentarii.

Exista totusi o problema si anume ca "valoarea" relativ egala acordata diferitelor criterii de apreciere impiedica departajarea consolelor. Personal mi se pare MULT mai important faptul ca un produs este prezent oficial pe piata noastra (cu tot ce inseamna asta) decat ca o consola are nusce zona glossy pe carcasa. Diferenta intre aceste doua criterii de apreciere nu e normal sa fie de la un punct la doua puncte (dintr-un total de maxim 70).
La fel, configuratia hardware (mai ales avand in vedere ciclul relativ lung de viata al unei console) si backward compatibility sunt mult mai importante decat disponibilitatea la lansare (m-a enervat si pe mine saga cu PS4 dar sa fim seriosi, cat o sa mai conteze asta peste 2-3 ani?).

Din descrierea detaliata facuta de tine, rezulta urmatoarele aspecte importante:

A. PS4. Pozitive: hardware clar mai puternic decat al Xbox One sau Wii U, lansare oficiala in Romania Negative: lipsa backward compatibility, posibila folosire a unor componente de proasta calitate

B. Wii U. Pozitive: backward compatibility, controller-tableta Negative: hardware slab (ramas clar in urma, partial si datorita vechimii produsului) ioc lansare in Romania, developperi mari care refuza sa mai produca pentru aceasta platforma.

C. Xbox One. Pozitive: Built like a tank (ramane de vazut in ce masura asta se va traduce in timp prin troublefree use) Negative: ioc lansare in Romania, hardware net inferior lui PS4, ioc backward compatibility.

Judecand dupa criteriile importante, PS4 pare deocamdata marele castigator, cu conditia sa nu aiba probleme tehnice majore din cauza QC si a materialelor folosite. Sigur insa ca, pana la urma, exclusivitatile vor avea un cuvant greu de spus iar asta este un criteriu important asupra caruia nu ne putem pronunta deocamdata.