am inteles...man, iti multumesc frumos si asa pentru ajutor. nu cred ca mi-a anulat comanda fata cu care am vorbit...fiindca:

1) cred ca primeam ceva email ca mi s-a anulat comanda la cererea mea
2) am specificat exact ca nu vreau sa-mi anuleze comanda, sa o lase asa
3) emailul primit de mine este urmatorul (primit la ora 16:50 deci la 7ore si jumate dupa ce am vorbit eu cu fata):

"Buna ziua Lenard Farczadi,
Statusul comenzii dumneavoastra # 153905152 este Confirmat integral.
Va multumim pentru interesul acordat companiei Altex. In ceea ce priveste comanda plasat pe site-ul nostru va informam ca, din pacate, nu vom putea onora comanda dvs, din lipsa stocului. Dorim sa va comunicam pe aceasta cale, ca vom mai avea promotii atractive in perioada urmatoare.
Daca aveti intrebari despre contul dumneavoastra sau despre alte aspecte, contactati-ne la [email protected] sau la telefon: 021 - 311 79 36 .
Va multumim din nou,
Altex"

scrie clar ca motivul este lipsa stocului...deci mi se pare lipsa de bun simt incredibila, si mai clar decat pana acum ca cineva "si-a rezervat" consola comandata de mine...ori pentru el, ori pentru vreo rubedenie....

PS. te rog doar daca-mi poti da numarul comenzii tale...