Single post: Sony anunta noul headset de Realitate Virtuala pentru PS4!

  1. #2 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Asa cum am promis, am revenit cu un update legat de anuntul celor de la Sony. In cadrul conferintei de la GDC acestia nu doar ca au confirmat stirea prezentata de Forbes initial (care ne-a dat un pic de fiori pentru ca a disparut de pe site in totalitate), dar chiar au prezentat noul headset VR. Acesta poarta numele "Project Morpheus" si este momentan doar un dev kit. Desi nu putem vorbi despre versiunea finala, aceasta este functionala in totalitate, cei de la Sony pregatind pentru test booth cateva jocuri (printre care suna al naibii de tentant Thief si EVE Valkyrie).

    Haideti sa listam tot ce am aflat in timpul liveblog-urilor (din pacate nu a existat un live stream, prin urmare eu unul am strans informatiile de pe 3 liveblogs in acelasi timp - in caz ca apar mici discrepante, imi fac de acum mea-culpa). Prin urmare avem Project Morpheus specs & features:
    • 1080p display (nu stim inca daca avem doua screen-uri sau unul singur)
    • 90+ grade FOV (field of view)
    • 1000hz polling/tracking (via PS4 Eye)
    • Momentan nu exista varianta wireless iar firele au 5m
    • 3 metri "working volume"
    • Suport pentru 360 de grade
    • Support "forward prediction"
    • Functioneaza si daca porti ochelari
    • Functioneaza cu DualShock 4, PS Move si PS4 Eye
    • Supporta casti custom
    • Momentan va fi suportat doar PS4 (no PC version)
    • Latenta va fi "as low as possible"
    • Pretul va fi "as low as possible"
    • Disponibilitatea este "as soon as possible"
    • Experienta poate fi impartasita si pe ecran (pentru cei de langa tine)
    • Nu va putea functiona decat un VR per consola (PS4)
    • Se va conecta cu PS4 si TV-ul prin intermediul unui "breakout box"
    • Sistemul este de tip open pentru a elimina transpiratia sau aburirea ecranului (problema grava la Oculus Rift)
    • Sistemul va avea inclus un procesor
    • Diagonala unui panel LCD va fi de 5"
    • Sunt inclusi senzori de tip giroscop si accelerometru
    • Printre functiile prezentate avem Audio 3D si Social Screen
    Cam acestea sunt informatiile pe care le avem. Bineinteles ca fiind vorba de Developers Conference, Sony a explicat care sunt punctele importante pe care un game developer trebuie sa le atinga in cazul unui joc pentru VR:
    • Sight
    • Sound
    • Tracking
    • Control
    • Ease of Use
    • Content
    Aveti mai jos si cateva "capturi" de ecran de la conferinta... Asteptam sa vedem maine sesiunea de testing si ce reactii vor avea developerii, in special cei care deja au apucat sa testeze Oculus Rift.
    Attached Images Attached Images sony_ps4_vr_project_morpheus_11.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_22.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_21.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_18.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_17.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_16.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_15.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_14.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_13.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_12.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_01.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_10.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_09.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_08.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_07.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_06.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_05.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_04.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_03.jpg sony_ps4_vr_project_morpheus_02.jpg