Einherjar793AD: chiar in linkul dat de tine pe thread scria "To fine-tune the performance of every vehicle, a virtual “rolling road” test is used to check acceleration, top speed, weight distribution, and braking performance." - deci inainte spuneau ca poti sa faci fine-tune si sa customizezi, azi am aflat ca nu poti sa customizezi nimic.

Tot in linkul tau se spune "Driveclub’s handling model is based on real world physics, using technical data about performance provided directly by the manufacturers." - de cand sunt "real world physics" egale cu "arcade"?

Acum ca am recitit si eu mai bine descrieri precum "Damage cars take won’t determine how they handle" legate de "Visuals and gameplay are equally important" - cum mama naibii e important gameplay-ul la ei daca poti sa dai cu masina de pereti, o faci varza... dar damage-ul nu-ti afecteaza deloc handling-ul. Mda, se pare ca la partea asta e chiar si sub NFS (nu credeam ca voi spune vreodata asta).

Ma distreaza ca se lauda cu "CAD data processing, physics modelling, 3D CAD" si de fapt daca dai cu toate CAD-urile alea intr-un stalp, masina merge ca noua. Evolution at it's best...

---------- Post added 07-07-2014 at 12:58 ----------

We want to make sure that the experience is just like the real car.
Ce tampenie. Sa inteleg ca ei nu stiu ca eu pot sa cumpar "the real car" in varianta cu 110HP asa cum o pot cumpara si in varianta cu 300HP? In cazul lor doar una e "the real car". Cealalta e o aberatie, sau cum? Anyway... Momentan doar la partea de visuals pot sa zic ca ma incanta... dar dupa ce-am suflat in iaurt, nu mai zic nimic pana nu-l vad "for real".

P.S. Daca tot nu e sim si nici n-are legatura cu realitatea... eu zic ca ar trebui sa puna guns pe masini... ar fi mai interesant