Single post: Concurs "Lansare Destiny cu Media Galaxy"

  1. #26 SP
    Junior Member dancretzu's Avatar
    Salut!

    O sa incerc sa fac un review despre Destiny care sper sa convinga cat mai multi oameni ca acest joc isi merita banii si ca e un must have pentru orice posesor de consola.

    Inca de la deschiderea perioadei alpha s-a observat un interes enorm pentru acest joc, dovada fiind si faptul ca cei de la Activision impreuna cu cei de la Bungie au trebuit sa prelungeasca cu inca o zi durata si spre final au facut varianta alpha open to everyone.

    Beta-ul a fost foarte substantial, dar desi majoritatea continutului prezentat a putut fi explorat si in alpha, a oferit o vedere patrunzatoare asupra produsului final.

    O descriere des folosita pentru a caracteriza acest joc este: crossover intre Halo si Diablo. In termeni foarte stricti, Destiny nu face ceva cu adevarat nou, dar combina cu succes diferite elemente pentru un maximum de efect si accesibilitate.
    Desi Borderlands a incercat deja nisa FPS - dungeon crawler, nu se ridica la nivelul capodoperei celor de la Bungie.
    Este usor sa fii dezamagit la prima vedere, crezand ca este doar un alt shooter, dar pe parcurs va evolua intr-un nou Halo, pentru ca apoi stilul extravagant al jocului sa ii creeze propria personalitate.

    Aici intervine frumusetea, unde chiar si versiunile de XBOX 360 sau Playstation 3 arata mult mai bine decat ai presupune.

    Partea buna

    Functioneaza. Chiar daca acesta nu pare a fi un compliment important, e usor de vazut cum alte jocuri multiplayer importante (de ex. Battlefield 4) nu reuseste sa aduca experienta online promisa jucatorilor inca de la lansare. Destiny a reusit acest lucru inca din alpha si chiar in perioadele cu foarte multi jucatori din beta, cand Bungie a incurajat cat mai multe persoane sa intre online, jocul a functionat aproape perfect.

    Se poate spune ca cel mai mare avantaj pentru Destiny sunt optiunile sociale. Chiar daca o mare parte a jocului o poti juca singur, pierzi jumatate din distractie. Chiar daca joci cu prieteni sau intalnesti jucatori straini, Destiny este excelent pentru a ilustra o lume in care altii se simt bine pe langa tine si tu ii poti ajuta sau ii poti ignora dupa bunul plac. Nu sunt certuri pe loot, voice chat-ul este limitat celor ce aleg sa faca parte din Fireteam-ul tau si se pare ca gasesti tot timpul jucatori pentru co-op si pentru stagiile competitive.
    Inca o data, jocul functioneaza asa cum a fost promis, nu doar din punct de vedere tehnic ci si din punct de vedere conceptual.

    Sistemul de loot si costumizare este ajustat fara hiba. Pentru inceput, totul in afara de munitie este cat de cat rar asa ca nu o sa fii coplesit de o gramada de junk items. Chiar daca se intampla asta, poti converti totul in bani ( glimmer) direct din inventory. Asta inseamna ca ai tendinta sa pastrezi o anumita arma mai mult timp pentru ca poti obtine upgrade-uri la ea doar folosind-o in mod regulat. Abilitatile individuale ale personajului au fost gandite sa ofere un avantaj foarte vizibil si mai putin imbunatatiri care dau doar iluzia de progresare.

    Partea rea

    Unele decizii co-op sunt putin ciudate, in special decizia de a-ti creea fireteam-ul prin functia de invite ale sistemelor PSN sau XBOX Live in loc sa faci acest lucru in joc. Asta face de asemenea si schimbarea fireteam-ului putin mai grea. In rest totul functioneaza comform asteptarilor, dar este putin frustrant ca iti este mai usor sa intalnesti un strain si sa joci cu el, dacat sa incepi aventura cu un prieten.

    "The Tower" este destinat sa fie centrul social al jocului, dar momentan seamana cu un oras de fantome. Sunt doar de doua sau de trei ori mai multe persoane decat intr-un centru normal (care se gaseste pe fiecare planeta) si nimeni nu pare sa vorbeasca cu cei din jur.

    Nu se stie inca daca Bungie incearca sa faca din Peter Dinklage un tap ispasitor, dar nu el este problema dialogului din Destiny. Chiar daca in beta am vazut un numar considerabil de cut scenes si story missions, intriga si caracterele nu au fost extrem de convingatoare. Acestea si lipsa explicatiilor amanuntite pentru ceea ce se intampla pe langa personaj pot fi si din cauza ca a fost doar varianta beta, dar luand in considerare ca o bucata semnificativa din poveste va fi deblocata doar prin achizitionarea cardurilor Grimoire, care nu sunt accesibile in joc, indica faptul ca Bungie nu a gasit un balans potrivit pentru mister.

    Marea intrebare

    Exceptand cateva lucruri negative, cea mai mare curiozitate despre joc, acesta fiind si lucrul care ii va asigura succesul sau esecul este: cat de mare este exact lumea Destiny?
    Bungie insista ca este cel mai mare joc pe care l-au produs, dar pe de alta parte au spus si ca fiecare planeta are doar un centru. Nu se stie exact cate planete vor fi, dar se presupune ca undeva in jur de 6-8(Pamant, Luna, Venus, Marte, Europa si Mercur momentan). Considerand ca fiecare centru va avea aproximativ 6 "story levels", lumea nu este necesar foarte mare. Sau poate ca este, dar nu o stim inca...
    Luand in considerare marimea lumii prezentata in beta si cate ore am petrecut acolo, faptul ca inca sunt atatea intrebari este foarte incurajator.

    Daca jocul isi va mentine interesul si captivarea, doar timpul va spune, dar eu abia astept data de 9 septembrie si ma indoiesc ca sunt multi cei care au jucat beta si nu simt la fel.

    Story: 8.5
    Gameplay: 9.5
    Sunet: 9
    Grafica: 10
    Multiplayer: 9
    Nota Finala: 9.2

    Playstation 4
    Attached Images Attached Images destiny-alpha-night-screenshot-2.jpg