Salutari. Sambata am primit si eu 2 bucati Nexus 5 prin abonamentele de la RCS RDS. Azi, dupa nici 48ore de cand l-am pornit prima data am probleme cu displayul. 1/3 din display in partea unde sunt si butoanele este sters la culoare la fel ca in linkul de mai jos. In atari conditii daca il duc la garantie maine presupun ca va fi trimis la LG Romania Bucuresti. Cei din serviceul romanesc deobicei inlocuiesc produsul sau ma voi trezi cu displayul schimbat si alte probleme generate de reasamblarea telefonului? In tarile acceptate Google telefoanele se trimit RMA si survine schimbarea acestora dar nu stiu la noi cum se face. Nu as dori reparatie ci inlocuirea produsului avand in vedere ca nu au trecut nici 7 zile. Sincer acum regret ca nu nu le-am cumparat de la un magazin mare din tara unde pot cere inlocuirea fara comentarii din partea lor. Daca ati avut probleme cu garantia imi puteti spune cum s-a rezolvat? Maine doresc sa ajung la sediul RDS. Pacat de calitatea componentelor intrucat este un telefon excelent.
La celalalt telefon am remarcat ca are un punct de praf zub Gorilla Glass( nu este un pixel defect 100%), pot sa il returnez si pe acesta oare doar cu aceasta problema?
Ca aici face si al meu doar ca 1/3 din ecran nu complet:

Inca ceva exista vre-o posibilitate sau iau legatura direct cu cei de la Google sa le schimbe sau ca deobicei noi nu avem acoperire la garantia internationala? Am citit un articol prin care Google schimba propriile telefoane no matter what si de asta eram curios.