Hehe, la obiect GreyhounD ca de obicei! Grats! Se apropie de nota mea personala (care e un pic mai mare: 9/10). Am cateva mici adaugiri de facut:
  • Sistemul de fighting nu e deloc simplist (sau pare asa la inceput). Intr-adevar, mecanica este asemanatoare cu cea din Batman (la urma urmei, e cam acelasi engine), insa daca la inceput pare simplu, mai tarziu in joc ajungi la niste combo-uri si la un sistem de fighting de zici ca nu-i adevarat. Ai atat de multe combinatii incat te miri ca poti sa faci atatea chestii cu asa putine butoane (desi personal sunt impotriva combinatiilor de gen + sau + ).
  • Hai sa incercam un exemplu, cu eroul nostru in fata unei gloate de orci - pentru a vedea daca e intr-adevar ceva simplist. In ce joc ati mai vazut eroul reusind sa faca un combo de genul acesta: ataci primul orc cu stealth si ii dai mind control, pe al doilea faci shadow jump si il interogezi ca sa afli intel, peste al treilea faci jump ca sa-l ataci de la spate, la al patrulea arunci cu cutite, la al cincilea dai pana incepe sabia sa straluceasca, dai o speciala sa-i ametesti, la al saselea faci roll pentru ca nu poate fi blocat, la al saptelea dai execution, vezi ca vine un bodyguard - intri in focus mode si-i tragi o sageata in picior pentru a-l tintui pe loc, dai double block pentru a-i para pe cei 2 orci care au sarit pe tine, te dai un pic inapoi vazand ca situatia e grava - vezi un foc in stanga, tragi in el pentru a-l "arunca in aer" si elimina cativa orci, mai vezi o halca de carne atarnata pe undeva, tragi in ea pentru a chema un caragor... dai shadow jump pe caragor, omori cat poti calare, dupa care dai drain la caragor si continui cu ce a mai ramas. Ii omori pe toti si ajungi la warchief, unde iti dai seama ca e invulnerabil la orice atac al tau - moment in care te opresti si zici "la naiba, i needed more intel on him". E doar un exemplu, dar sa dea naiba daca e orice, numai simplist nu.
  • Nu ai spus nimic de cele 3 arme care dau "puterea" caracterului. Sabia = melee/fighting, arcul = ranger/hunting si cutitul = stealth/drain. Toate cele 3 se pot upgrada si pot avea rune atasate, rune care au nivel propriu si care pot schimba complet fighting-ul. De exp. iti poti atasa o runa pe arc, care atunci cand dai un headshot sa-ti dea un x% health. Sau atasezi o runa pe cutit si la fiecare stealth kil sa-ti recuperezi din focus. Focus pe care-l folosesti pentru a incetini timpul o perioada mai mare.
  • Referitor la grafica, pe multi i-am auzit spunand "nu e prea bogata grafica, pt. ca deh, asa e Mordor-ul, sumbru si fara viata". Acest lucru e valabil doar pentru prima jumatate a jocului... cea de-a doua zona fiind complet opusul sau. Nu spun mai multe pt. ca nah, spoilers. Dar trebuie precizat ca diferenta e de la cer la pamant intre cele doua zone.
In rest, cred ca este unul din cele mai bune jocuri legate de universul LotR, si cu siguranta cel mai bun joc cu orci (uruks). N-am vazut niciodata orci mai frumosi (sau mai hidosi)... cu atata personalitate si atatea detalii. Jocul le ofera o originalitate si o diversificare asa cum n-am vazut la niciun RPG. Nu doar ca te tin minte (cum a zis si Grey), dar au o atat de mare baza de expresii si taunt-uri, incat in tot jocul nu cred ca am vazut mai mult de 2 repetandu-se. Nu de putine ori i-am lasat sa scape pe unii dintre orci pt. ca-mi placea cum aratau, sau i-am favorizat pe altii omorandu-le inamicii personali... Eu as introduce un sistem gen Nemesis in toate jocurile RPG, pentru ca mi se pare geniala ideea - vezi si tu un joc evoluand in functie de actiunile tale, nu doar ceva "batut in cuie" asa cum a vrut developerul sa fie.

Pentru mine a fost o delectare - pacat ca jocul a fost foarte putin mediatizat. Mi-as fi dorit sa fie un picut mai lung... dar cred ca lucrul acesta se poate realiza achizitionand Season Pass-ul. Must buy!