Ma apuca din cand in cand visatul cu ochii deschisi pe la semafor (chiar ca-mi vine sa-mi iau zborul cateodata din Bucuresti) si ma uit in sus, prin parbriz. Nicio sansa, cu reteaua de fire si cabluri din capitala n-ai nicio sansa sa te ridici sa sa aterizezi .

Exista deja reglementari pentru posesorii de aparate de zbor usoare iar regulamentul trans-frontalier se aplica doar daca parasesti spatiul aerian national. Oricum ar trebui sa aterizezi la bulgari sa faci plinul, pentru ca o autonomie de 800 km nu prea vad in ce alta tara te-ar duce si oricum ai nevoie de aprobari speciale functie de plafonul de zbor pe care-l alegi chiar si in tara.

De reglementari pentru drumuri/ spatii publice pentru decolare/ aterizare nu cred ca poate fi vorba pentru ca ai putea pune in pericol pe ceilalti si chiar pe tine. Dar nu cred ca-i foarte complicat, te duci frumusel la aeroportul Baneasa, spui frumos ca le dai doar flight plan-ul ca n-ai nevoie de asistenta speciala ca doar te duci la service-ul din colt pentru anvelope si schimb ulei si gata. Insa nu ma pot abtine sa vad fata inginerului de la ITP cand te duci pentru revizie. Ala balbaie ceva cu Autoritatea Aeronautica si tu-i spui "nu, nene, ca mie-mi trebuie doar pentru strazi". Priceless.