Quote Originally Posted by adibose View Post
cu alte cuvinte, ti s-a eliberat initial certificat de garantie sau nu? ca nu am vazut sa fi mentionat pe undeva...
Depanero fiind service-ul de casa al eMAG ar trebui sa lucreze curat, insa se pare ca nu, mai mult de atat net-ul e plin de plangeri la adresa servskills/depanero .

din pacate pentru ei varianta cea mai simpla e sa-ti returneze banii. smecheria cu returnarea este in felul urmator:
1) daca pretul achizitiei este sub pretul actual al pietei iti returneaza pretul de achizitie
2) daca pretul achizitiei este mai mare decat pretul de raft, iti vor returna pretul de raft actual...

niste gunoaie.
De unde ai scos-o pe asta cu preturile? Eu credeam ca trebuie returnata exact suma de pe bon fiscal/factura.

---------- Post added 27-05-2015 at 06:44 ----------

Quote Originally Posted by kragod View Post
UPDATE! AVIZ CELOR CARE AU CONSOLA DE LA ORANGE:

Pe scurt, consola voastra cumparata de la Orange nu are garantie.

Dca vi se va strica consola, va veti duce la un Orange Shop, iar cei de acolo va vor expedia acolo unde aveti garantia, adica la Servskills. Asta am aflat dupa ce la primul Orange Shop mi-a spus ca nu ei trebuie sa se ocupe, ci cei de la [email protected]( cica pentru ca ati achizitionat consola online). Dupa ce le-am dat 3 mailuri acolo, nu s-au sinchisit sa raspunda, deci am sunat la ei, si mi-au confirmat ca trebuie sa ma duc cu consola la Orange Shop.
Ok....revenim. Te trimit la Servskills, care nu mai exista, acum sunt Depanero. Daca va veti duce acolo, va veti pierde timpul, pentru ca ei nu sunt service autorizat pentru consola Sony PS4. Le-am cerut asta in scris, cu stampila si semnatura, si inapoi la Orange shop. Acolo s-au innegrit cand m-au vazut din nou cu consola in brate, si cu hartia in care Depanero zicea ca ei nu sunt service autorizat pentru PS4.
"Deci cum e domnilor, mi-ati dat un produs fara garantie?". Le-am zis ca nu ma mai car cu consola dupa mine, pentru ca mi-am pierdut timp si benzina juma de zi. Mi-au facut proces verbal de primire, cu promisiunea de la sefa de magazin ca vor da o solutie maine. Singura solutie pe care o intrevad sunt banii inapoi. Daca ati luat consola cu discount, asta e, va trebui sa mai puneti bani si sa va luati alta de la Altex. So, thats my story, vedem maine ce zic.
Chiar daca nu ai certificat de garantie, esti acoperit de legea 449/2003 privind garantia de conformitate. Du-te peste Orange cu legea asta in brate daca nu rezolvi ceva. Vanzatorul este 100% responsabil fata de tine.