Incredibil frate...

Aseara am ajuns acasa si am constatat ca se oprise curentul si odata cu asta, mi s-a ars si router-u. Buuun. Dupa vreo 2h in care am incercat sa vad daca reusesc sa-l fac sa porneasca, m-am decis sa-mi comand un router nou. Era deja app 12 noaptea si n-am stat pe ganduri. Am cautat ce am vrut, l-am gasit la eMag putin mai ieftin dar cum nu pot sa iau cu cardul in rate, am decis sa-l iau de la Altex (unde era mai scump cu 63 ron), dar am zis ca daca-l iau in rate, nu se simte.

imediat dupa ce am plasat comanda, mi-a zis fratele meu ca pot sa fac si sesizare de 2x diferenta si am facut.

Toate bune si frumoase pana azi dim, cand intru sa-mi verific statusul comenzii, care inca apare nepreluat de curier (am sunat inclusiv la curier si mi-a zis ca nu a fost preluat). Am intrat de curiozitate pe site-ul Altex la produs si observ, cu stupoare, ca produsul este mai ieftin cu 70 ron fata de aseara la 23:44 cand am plasat comanda.

Am sunat la customer service si le-am zis sa-mi anuleze comanda aia si sa plasez alta la pretul de acum sau sa-mi schimbe ei pretul in sistem si a zis ca nu se poate. Pot doar sa completez un formular, refuz curierul maine cand imi vine cu coletul si abia dupa ce le ajunge lor inapoi in depozit (adica cel mai devreme luni), imi vor restitui banii, urmand sa plasez o noua comanda atunci, care sa-mi vina miercuri (deci stau 7 zile fara produs), asta DACA isi mentin ei pretul redus pana atunci.

Oare asa procedeaza Altex la fiecare sesizare de returnare a 2x diferenta ? Actualizeaza preturile repede pe site, ca sa para ca nu era diferenta asta ?

Norocum meu ca am facut print screen de la eMag aseara si fiind pe Mac, la nume imi pune exact data si ora, inclusiv secunda. Daca nu-mi fac ceva azi, sa proceseze comanda la noul pret si sa-mi puna inapoi diferenta pe card si nici nu-mi vor restitui de 2x diferenta care era aseara, fata de eMag, fac reclamatie la OPC.