1. Iwata a lucrat in timpul lui liber 3 saptamani la debugging pentru Smash Bros. Melee, pentru ca a realizat ca jocul nu va fi gata pentru lansarea GameCube (interview).
2. Codul pentru Mother 2 (Earthbound) a fost deteriorat. Iwata a rescris totul de la zero in Assembly.
Ca s-a va dati seama cat de greu e Assembly, iata cum apare un simplu Hello, World! pe ecran:
Python:
Code:
print("Hello, World!")
Assembly:
Code:
org 0x100 ; .com files always start 256 bytes into the segment
; int 21h is going to want...
mov dx, msg ; the address of or message in dx
mov ah, 9 ; ah=9 - "print string" sub-function
int 0x21 ; call dos services
mov ah, 0x4c ; "terminate program" sub-function
int 0x21 ; call dos services
msg db 'Hello, World!', 0x0d, 0x0a, '$' ; $-terminated message
3. Iwata a rescris Pokémon Gold & Silver pentru a implementa regiunea Kanto.
4. Iwata a rescris sistemul de lupta Pokémon intr-o saptamana pentru Pokémon Stadium.
5. Iwata a inceput sa programeze in liceu. Primele joucri au fost create pe calculatoare electronice.