ah, deci poti sa l cumperi, il scapi pe jos si l strici apoi ii dai retur pe motiv ca n au trecut 10 zile?

daca defectiunea nu e semnalata imediat inseamna ca ai provocat o tu sau s a produs dupa livrare, caz in care tb dus in service.

nu va mai agatati de articole in mod selectiv, legea nu e doar ordonanta 130/2000.

...totusi, asta nu inseamna ca un consumator poate returna un bun in orice conditii. In fapt avem de a face cu rezolutiunea unui contract, ceea ce inseamna a pune partile in situatia initiala dinainte vinzarii.

Ori in conditiile in care un produs este returnat incomplet (fara accesorii) sau deteriorat (dincolo de o simpla utilizare) ori nefunctional - este clar ca vorbim de un produs cu totul diferit fata de cel vindut, iar rezolutiunea contractului nu mai poate avea loc.

In aceasta situatie, in opinia mea, magazinul poate sa refuze plata integrala a pretului platit initial de client (dar nu sa retina o suma din ea!) pe motivul intemeiat ca produsul este substantial diferit fata de cel vindut si deci nu mai poate avea loc rezolutiunea contractului.

Sent from my iPhone using Tapatalk