Probabil gandirea din spatele celor 10 zile si fara motiv consta in faptul ca utilizatorului nu i s-a probat functionarea aparatului. Nimeni nu poate discerne momentul in care a aparut defectul: 1) defectul era prezent inca din magazin, 2) defectul a aparut pe parcursul transportului, 3) defectul a aparut din cauza utilizatorului.

Caz concret: eu am cumparat Domo o masina de spalat care avea pompa defecta. Am anuntat pe Domo care mi-au spus ca nu este nicio problema si inlocuiesc pompa. Am refuzat si am solicitat o masina noua. Din acel moment nu m-a mai sunat nimeni de la Domo. Am sunat la OPC si mi-au spus sa fac o solicitare scrisa, (prin Posta Romana, cu confirmare de primire) prin care sa solicit returul produsului si restituirea banilor. In 3 zile, m-a sunat Domo ca au ajuns in fata blocului sa ridice masina si ca soferul nu are bani dar pot sa ma duc in orice magazin sa imi de banii inapoi.