din contra, contractul inițial presupune ca altex ti-a livrat un produs funcțional.

in cazul tau, in primele 6 luni se presupune ca produsul era defect din fabrica - este trecut in 449/2003.

V.18 Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
dar noi vb despre altceva - al tau nu e retur (uite produsul, da mi banii), e schimb (uite produsul, da mi altul) - si tot ar fi tb trecut prin service, ceea ce ma duce cu gandul la unul din doua scenarii - ori ai avut tu noroc (pt ca opc ul e bun doar la conserve si hanorace, ei neavand platforma sa ti faca inspectie) ori nu ne ai spus toata povestea si situatia cade sub incidenta altei legi - iar asta cu 3 zile e apa de ploaie, sau poate locuiesti in falticeni si aveti propriul vostru opc la coltul ulitei. sunt ocupati pana peste cap cu dosare, nu exista rezolutie data de opc in 3 zile.

mai trebuie sa iei in considerare si faptul ca domo urmeaza sa intre (daca intr adevar n a intrat deja) in insolventa si n au timp si dexteritate de certuri cu anpc. altex au tot timpul si toate resursele necesare.


Sent from my iPhone using Tapatalk