Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
RvsS: problema este, cel putin in cazul meu, ca motivatia a fost ca "distribuitorul nu a livrat produsul catre noi". Am sunat la numarul de call center de la Altex si le-am comunicat numarul comenzii confirmate. Daca vrei, iti pot da absolut orice detalii doresti prin PM (numele, numarul comenzii, ora precisa si durata convorbirii cu reprezentantul Altex, mai putin numele angajatului, pentru ca nu l-am retinut).
Long story short: pana la urma Altex mi-a livrat Pip-Boy-ul astazi. Ma bucur ca s-a intamplat asa, ii multumesc pentru initiativa lui RvsS si ma bucur ca n-a fost nevoie sa-l "vaduvesc" de exemplarul lui. Bottom line: daca aveti indoieli vis-a-vis de expedierea propriu-zisa a unei precomenzi confirmate, NU sunati la ei. Sub nici o forma. Pentru ca veti afla prognoza meteorologica pentru Marte, probabilitatea de a vi se naste tripleti si alte asemenea, mai putin ce va intereseaza nu. Ba chiar mai rau, riscati sa vi se spuna ca nu veti primi nimic, in vreme ce comanda voastra este pe drum.

P.S.: L-am primit, e acasa la mine, in vreme ce eu sunt la birou. N-a deschis insa nimeni cutia, ar putea fi foarte bine un hamster viu intr-o roata de alergat...