Oh, daca ar fi de jocuri, inainte de mecanici revolutionare, putem incepe cu eliminarea microtranzactiilor, nelasatul pe dinafara a 50% din continutul unui joc de 60 de euro, expansion pass-uri doar pentru jocurile care aduc o valoare reala produsului standard (Witcher 3) si multe altele. In fine, irelevant sa aducem asta iarasi in discutie, eu am mai vorbit pe aceasta tema pana mi-a venit rau.

Nu stiu exact ce inovatii vor aparea pe partea de gameplay. Eu cred ca orice gen de joc, de la FPS pana la RPG, are in momentul asta un titlu care poate servi drept etalon pentru genul respectiv. Cum am mai spus, 2015 a avut o gramada de surprize extrem de placute pentru mine, insa marea majoritate sunt sequel-uri. Continuarea unor francize renumite, cu imbunatatiri semnificative pe anumite planuri. Witcher 3 e jocul meu preferat din toate timpurile - da, mi se pare superba lumea, povestea, monstrii, situatiile in care esti pus, deciziile pe care trebuie sa le iei si asa mai departe - insa astea toate tin mai mult de imaginatia unor producatori, nu neaparat de gandirea aia vizionara care atunci cand se materializeaza, produce ceva revolutionar. Unde cred ca exista foarte mult potential, cel putin din ceea ce se vede la orizont, este Virtual Reality. Imi place sa vad cat de mult interes i se acorda ideii. Momentan, am retineri fata de ceea ce se gaseste pe piata, din mai multe motive, insa cred sincer ca este foarte mult loc de evolutie acolo.

Ramane de vazut.