Quote Originally Posted by stormhold7 View Post
Am si eu o intrebare/nelamurire pentru cei care stiti deja problema mea legata de controller si butonul LB. Stiti ca v-am spus in urma cu 2 saptamani ca mi-au cerut sa trimit consola+controllerul in garantie. Ce nu inteleg eu e de ce dureaza atat de mult? Asa se procedeaza in Romania pentru a ma convinge sa nu mai trimit pe viitor consola in garantie? Au trecut doua saptamani de cand am trimis-o si statusul e in continuare "trimis la furnizor", iar cei de la PCGarage spun ca nu imi pot da nicio informatie in plus pana nu primesc raspuns de la furnizor. Mie, cel putin, mi se pare absurd... Cei care ati mai avut probleme si ati trimis consola in garantie tot asa mult v-au pus sa asteptati? Multumesc frumos!
Alex, daca au trecut deja doua saptamani de cand ai consola la ei, suna-i neaparat si discuta cu ei, s-a dus dracu de mult termenul legal (15 zile calendaristice).
Din pacate e ceva normal cu cei de pcgarbage, asa pateste toata lumea cu ei, nu-i treaba ta ca nu le-a zis furnizorul nimic, pana acum trebuia sa se rezolve. Ameninta-i cu ANPC, cu orice poti, astia asa merita, la cata bataie joc au fata de clienti....
Auzi si tu, dupa 2 saptamani sa ti se spuna pe banii tai, ca nu se stie nimic, pai ce tu cand ai cumparat-o le-ai dat banii cand ai dorit tu? O mizerie de magazin.