Pai nu e o problema sa fac video la problema. Problema este timpul pierdut pe drum (7 zile dus, cu tot cu weekend si ziua lasarii produsului) si cine stie cate zile pentru retur + 7 zile de testare pentru un update de fw (update care, in cazul in care nu s-a lansat un fw nou zilele astea, tind sa cred ca este o mare vrajeala).

Stiu ca daca trimiti acelasi produs cu acelasi defect de 2-3 ori in service, sunt obligati sa-ti faca stornare/inlocuiasca cu unul nou, dar nu mai stiu exact numarul de dati.

Ideea principala este ca nu sunt afon si ca 100% am facut tot ce au facut si ei (in cazul in care nu au umblat si in el sa-l curete de praf sau de alte bazaconii) si ca am unele dubii ca produsul va functiona cum trebuie, cand revin la setarile mele anterioare (lucru fara de care nu accept sa functioneze).

Si sunt curios daca scrie ceva in lege referitor la timpul de transport catre service, care mi se pare enorm de mare, pentru acelasi oras.