Astia de la Google Store sunt tampiti, pe cuvantul meu. In 2013 comandasem Nexus 5 in ziua lansarii, au fost probleme cu comanda, nu m-au notificat de nimic, ramasese pe hold suspendata aiurea cateva zile pana cand mi-a fost anulata fara motiv si a durat 2 saptamani sa imi dea banii inapoi. Am rezolvat-o atunci facand o noua comanda si platind practic de doua ori telefonul asteptand rambursarea mai tarziu.

Sambata am facut inca o comanda de Nexus de pe Playstore si au dat-o iar in bara. Dupa ce am plasat comanda, nu am primit niciun mail de confirmare ca am plasat comanda. Nu vorbesc de procesare, ca aia mai dureaza, dar acel mail generic pe care il primesti de pe orice site cand comanzi ceva. Habar n-aveam despre comanda mea si nu am putut verifica nimic pana astazi, in contul Google imi arata doar ca a fost plasata, insa nu imi oferea detalii despre nimic: livrare, data, adresa, etc.

Astazi am primit mail ca a fost trimis coletul, insa la adresa gresita, la cea de acum 2 ani unde am comandat Nexus 5. Desi billing address e corect si actualizat, cea de livrare nu. Daca primeam acel mail generic inca de la plasarea comenzii, puteam verifica detaliile comenzii, insa cum nu l-am primit am aflat prea tarziu ca nu a fost trimis unde trebuie. La telefon mi-au spus ca nu am ce sa fac, decat sa astept sa fie respins coletul, sa ajunga inapoi la ei si sa stau 2 saptamani dupa rambursare.

Eu cred ca astia sunt tampiti rau. Am avut probleme si cu Apple Store, ca au dat-o si aia in bara, dar pe aia cand i-am sunat cu o treaba similara pur si simplu au mai trimis inca un colet si si-au asumat toata vina. Google sunt praf la treburile asta, suportul lor tehnic pentru orice este cel mai prost pe care l-am intalnit vreodata. Atat la problemele de Gmail, YT si iata ca si pe Store, am ramas mereu de fraier pentru ca fie nu mi-au raspuns fie nu au facut nimic pentru mine.

Asadar, grija daca vreti vreun device Nexus, luati-l de oriunde dar nu direct de la sursa.