Bine zici ,mai ales in cazul The last guardian (care are ani buni de cand este in development) ,insa acum mi-am dat seama de ca au stat atat de mult ,in acest sens ma refer la numarul mai mare de inamici (in comparatie cu Shadows of the colossus ,in care erai tu si cu calul tau ,punct).
Ma bucur pentru God of War ca l-au facut mult mai realist (asta poate fi ,cred ,si o influenta Game of Thrones ,dar nu bag mana in foc ,sau chiar the Last Witch Hunter); M-am distrat cand Kratos mai mai sa-l ia la bataie pe baiatul lui ,insa pertotal ce au facut este ireal.
Cat despre Call of Duty ..probabil ca s-a saturat lumea de simplitate (adica doar razboaie old school , cu arma simpla ,cutit si pistol ,pe front ) ,ce-i drept e ca de la Advanced warfare tot continua chestiile astea sf (care intr-un final cred ca se vor sfarsi ,cum ar fi si normal) ,oricum imi place ce le-a iesit. Crash Bandicoot ,vedeta conferintei ,no comment .Celelalte jocuri au initiative noi (ca deh.. trebuiau si prospaturi) .
Cu toate astea ,se vede ca au stiut cum sa faca o conferinta (management bun) adica au adus exact ce doreste publicul ,au mers direct la subiect ,fara prostii si pierderi de timp. Deasemenea si conf. Microsoft mi-a placut ..ce sa mai ,de-abia acum pun consolele la "treaba". Bravo.