42. Uncharted 4: A thief's end (3/10) 100% [P]

O experienta minunata! Jocul mi s-a parut ceva mai usor de platinat decat restul din serie. Nu am folosit niciun glitch mai ales pentru ca avand versiunea digitala nici nu prea mai aveam cum. Crushing-ul in sine e mai greu decat la restul (sort of), dar avand posibilitatea sa folosesti modifiers devine mai usor. Si sincer, glitch-urile sunt una, dar faptul ca dupa al 7-lea patch tot mai poti folosi modifiers fara anularea trofeelor, imi spune in mod clar ca acesta este un feature, nu un bug. Ceea ce inseamna ca nu exista niciun motiv sa nu le folosesti la Crushing.

Anyway, fiind harta ceva mai maricica decat la restul jocurilor din serie, si comorile sunt mai bine ascunse (unele dintre ele). In plus se mai adauga trei tipuri de collectibles, multe missable, si deci ai ceva de jucat pana sa colectionezi tot.

In mod normal i-as fi dat un 2/10 dar mi-a fost putin greu din cauza ca dupa ce am terminat jocul prima data am incercat la al doilea playthrough sa fac Crushing+Speedrun+Sharpshooter dintr-un foc. M-am gandit gresit. Cu tot chinul meu nu am reusit sa fac speedrun-ul pe crushing. Mai ales pentru ca anumite sectiuni din joc, unde pentru speedrun trebuie sa faci skip (fugind prin encounter), la crushing vrei nu vrei, e de ajuns ca un glonte sa te atinga (si te va atinge) si o iei de la capat. Si ca sa faci respectivele portiuni stealth, e destul de greu pentru ca in cele din urma vei fi spotted, sau.... ar insemna sa stai ascuns destul de mult si astfel sa pierzi timp.

Apoi am mai facut o greaseala. Dupa ce am terminat crushing si sharpshooter, am zis sa fac speedrun-ul tot pe o solvare de crushing de pe la mijlocul jocului, schimbandu-i doar dificultatea. Iar gresit. Am facut asta pana la urma dar cu o salvare de putin mai devreme. In any case, Crushing-ul in incercarea mea de a termina rapid l-am facut in 6 ore jum.

PS: Inca n-am terminat cu Rocket League. Trofeul cu 50 de km e glitched si tot incerc sa il refac.