A mai dat cineva link mai sus, mai dau si eu la articolul asta:
Patch The Process | Rami Ismail
Pe scurt, consolele au technical requirements pt submissions si ferestre pentru submissions.
Daca nu le-ai bifat pe toate (sunt sute, am lucrat si eu la TRC pentru Gameloft, pe NintendoDS) sau daca ai pierdut fereastra, se duce posibilitatea sa iti iei approval de la Sony sau M$ pt lansare.
Daca e doar downloadable sau daca e joc de PC (unde lipsesc complet la Steam, GOG si restul), nu mai esti la fel de presat ca poti sa-ti pui pe Store tot timpul ultima versiune.
Hello Games au trimis build-ul pt a obtine approval dupa care au continuat sa lucreze la joc, unele din aditii fiind si chestii cerute de fani pe reddit sau twitter (de exemplu: pets). Au zis ca jocul e mai mult un canvas si ca o sa adauge ce ii roaga fanii.
Nu inteleg cu ce au gresit la faza asta. Daca e sa facem o paralela, EA ar fi cerut DLC moneyz pentru chestii post-launch.