Quote Originally Posted by Quasivasi View Post
Vârsta?
Sa ma scuzi te rog, dar nu discut cu derbedei.
https://yourlogicalfallacyis.com/ad-hominem

Quote Originally Posted by Alexandru View Post
trebuia să faci cerere de 2x diferența după ce cumpărai (achitai) produsul (*aşa aveai şanse să îl primeşti, dar ai făcut comandă doar pentru acel voucher, nu cred că aveai de gând să ridici produsul).
Dude, e foarte improbabil sa primești voucherul înainte sa ridici produsul, normal ca il luam. De ce vorbești de parca e normal sa imi anuleze comanda știind ca trebuie sa imi dea diferenta după ce o ridic? In viziunea ta este normal ca Altex sa faca tot ce poate ca sa nu isi respecte promisiunile, sau invers?

Quote Originally Posted by marv View Post
bravo Espiritus, le-ai aratat tu lor. Dupa intamplarea asta cu siguranta o sa-si reevalueze atitudinea, o sa-si reinstruiasca angajatii sau o sa-i concedieze direct pe cei care au gresit, o sa-si dea refresh din 5 in 5 minute la stocuri, o sa invete sa nu se mai puna cu clientii care au cunostinte aprofundate de IT si stiu sa foloseasca VPN-ul, iar lumea in care traim va deveni un loc mai bun.
Nu sunt salvatorul lumii, nu am pretins niciodata. Nu vad de unde ai scos ideea. Te rog sa imi dai un PM sau postează aici cand am spus ca eu cred ca Altex va remedia ceva. Pana atunci, tot ce am spus este ca vor pierde niste bani din transport, o suma relativ mica pentru afacerea lor, dar destul de mare incat sa se eschiveze cand e vorba de returnarea diferenței, iar ironia ta este invalida.
A doua eroare de logica este devierea de la subiect. Ce spui tu acolo nu are legătură cu "ce se întâmplă cu Media Galaxy", ci ce se întâmplă cu Espiritus, iar asta e cu totul alta poveste.