@Darthstone, Daca e sa gandim asa, ce spui de noul wave defense de la U4 care exista de o gramada de ani in jocuri clasice? A inventat ceva U4 aici si nu vad? Au replicat si ei daca e so luam asa.

Comparatia de OW = TF2 nici nu are sens, or fi replicat Blizzard jocuri, dar din moment ce replica e de X ori mai buna ca originalu, automat castiga, se vede si la numaru de jucatori, fie ca e Blizzard sau fie ca e nush ce studio care a replicat un joc. Despre vorba cu numele ca e Blizzard in spate, si Valve is foarte cunoscuti, deci nu cred sa fie aia problema. Pe langa numele de la studio, multa lume zice ca OW trebuia sa fie F2P, dar sa nu uitam ca si TF2 a avut un pret la lansare pe langa market-ul de pe steam cu itemele, daca nu ar fi F2P, nu ar fi asa mare piata aia si nici asa jucat, mai ales cu Idle servers sau porcarii din alea, unde din average-ul care il are de 40-50k (sa nu zic mai putin) de jucatori online, 5k cel mai sigur is pe servere idle doar sa faca bani pe market.

Pe langa toate alea, OW deja are mai multi eroi decat clase in TF2 , cea ce aduce complexitate, cum bine a spus eagle-eye si diversitate la gameplay. Poate ai diverse iteme, dar toata lumea joaca cu ce e mai OP, la fe ca si intr-un COD sau BF.
Si ca OW are 2 skilluri la fiecare erou, defapt 3 cu ultimata, dar na, se vede ca am jucat 10 minute solo in training... sa nu uitam ca TF2 intradevar are o gramada, right?
https://wiki.teamfortress.com/wiki/Abilities_(Classic)