Cumpar un ceas inteligent de la ei. Ajung acasa, il deschid, realizez ca nu imi place, si in mai putin de 2 ore ma intorc sa il returnez. Ii spun unui angajat despre ce e vorba, el da din cap intelegator, deschide cutia cu ceasul, se uita la el vreo 3 minute asta in conditiile in care nu a reusit sa il scoata din cutie, deoarece avea un mecanism complicat de prindere. Adica era prins de un carton cu o curea de piele.

Ma intreaba de ce vreau sa il returnez, ii spun ca nu imi place. Confirma ca e okay, dar trebuie sa informeze managerul de magazin. Merge pana in spate, se intoarce in 5 minute cu coada intre picioare: managerul de magazin e plecat sa cumpere fast food, se intoarce in 20 de minute. Noroc ca aveam destul timp in ziua respectiva si am putut astepta. Pana la urma vine omul, care arata mai mult ca un homeless de 45 de ani decat ca un manager, inarmat pana in dinti cu pachete de la fast food, si dupa ce angajatul ii prezinta problema vine la mine. Parca previzibil, face exact acelasi lucru ca angajatul anterior: deschide ceasul, se uita la el vreo 3 minute, nu reuseste sa il scoata din cutie, il inchide, ma intreaba ce e in neregula.

-Ceasul nu e compatibil cu nicio aplicatie din Store, cam lame, are doar cateva functii elementare preinstalate.
-Nu merg aplicatiile cu care a venit el?
-Ba da, dar nu pot instala altele din Google Store.
-Pai nu, dar asta nu inseamna ca e stricat.
-Corect, nici nu am zis ca e stricat.
-Si atunci ce doriti, totusi?
-Vreau sa il returnez (no ****).
-Nu se poate.
-De ce?
-Doar produsele sigilate se pot returna.

Deja m-am enervat. Cumva, cu calmul unui calugar shaolin, reusesc sa nu imi pierd cumpatul, si ii explic frumos omului: pe site-ul dumneavoastra scrie clar ca produsele se pot returna in 14 zile.

Boschetarul, putin contrariat, spune nestiutor: bine, veniti cu mine sa ne uitam impreuna. Ma enervasem mai tare, ca nenea manager nu isi cunoaste propriul regulament, dar deja stiam ca am castig de cauza asa ca am urmat pasiv, scotand si telefonul ca sa scriu cateva mesaje pana cand distinsul domn a citit cu voce tare intreg regulamentul de retur de la ei, de doua ori, ca sa se convinga ca asa e. La final, afirma cu seninatate "Probabil s-a schimbat, ultima data se puteau returna doar produsele sigilate.". Mi-au returnat banii.

TL;DR: Am fost la Altex sa returnez un ceas inteligent. Am asteptat 30 de minute dupa manager-ul plecat sa cumpere mancare, cand a venit a refuzat returul pe motiv ca doar produsele sigilate se returneaza, dupa ce l-am indrumat spre propriul lor regulament afisat online mi-am primit banii.

Imi voi asuma aroganta de a proclama Altex ca fiind compania cu cei mai capabili angajati din Europa. Multumesc.