Cred ca la inceput cand mai toata lumea va fi novice, va fi un button smasher. Dar cu timpul, cand jucatorii vor deveni mai experimentati, nu va mai merge cu button smashing-ul.

Nu mai stiu cu ce hero m-am luptat odata (era unul light oricum) dar cand m-a bagat intr-o salva de atacuri m-a lasat fara raspuns. Alterna pozitiile (cele 3) foarte repede cand ataca, si nu faceam fata sa il blochez. Mie in stadiul asta (am jucat numai cu raiderul) imi ia ceva timp pana cand sa schimb pozitiile in timpul atacului (si am vazut asta si la alti adversari). Adica incepi atacul pe dreapta si a doua lovitura, chiar si a treia, tot pe dreapta o faci. Asta iti lasa timp sa o blochezi pe a doua cand esti atacat asa. Pe cand daca alternezi, reactia in defense a adeversarului e mult mai slaba. Plus o alternare cu stun in timp ce ataci te poate ajuta sa legi chain-urile intre ele. Nu stiu la alte personaje dar Raiderul are Stunning Tap (L directionala + x, si Light attack). E un stun scurt (fata de ala cand iti lovesti adversarul de perete) dar destul, daca te misti repede, sa incepi o noua serie de atacuri (cu conditia sa nu te blocheze in timpul lor). Iti poti tine adversarul asa pana il omori. Bine, daca e mai expirimentat jucatorul, iese usor din chestia asta. Dar acum la inceput merge.

Ce nu prea am reusit a fost sa folosesc Parry in favoarea mea. Din practice am observat ca parry (fata de block) destabilizeaza putin adversarul (se impiedica in spate). Cu block doar il blochezi si atat. Daca poti folosi secunda aia de destabilizare poti intoarce jocul din defense in attack ptr tine (fara guard break sau dodge). O alta tactica la care nu am profitat constient e atunci cand ii scadea stamina adversarului, sau mai precis sa il faci sa isi piarda stamina si apoi sa-l ataci.

Se numeste jocul For Honor, dar intr-o lupta profiti de orice, daca vrei sa castigi adica