Da Tudor, ai foarte mare dreptate si exact asta am zis si eu. Ca sunt momente, cel putin alea cand e lumina aia puternica, unde arata foarte bine, desi e vorba de aceleasi texturi si poligoane. Dar in 80% din joc, cel putin pana acum, esti in interior, unde totul este maro cu verde si tot ce vezi sunt texturi de rezolutie mica, puse peste arhitectura facuta din putine poligoane si sincer, deranjeaza.

Nu sunt de parere ca la acest joc conteaza grafica foarte mult, dar am mai zis-o de atatea ori incat ma simt ca o moara stricata. Daca nu evoluam la toate capitolele, vom avea doar jocuri de PS2/PS3 cat mai complexe/open world si nu e ok. Important este sa avem si o grafica buna, cu tehnologii curente.

Si da, pot intelege si faptul ca Trico este facut intentionat sa raspunda greu la comenzi (sa RASPUNDA GREU la comenzi) dar mi se pare absurd sa stau 10 minute si sa incerc sa-l fac sa vina sa ma urc pe el sa ajung undeva si sa nu vrea decat sa continue pe path-ul prestabilit. Si spun asta, jucandu-ma cu pisica langa mine si stiu ca nu asculta mereu, dar in mare parte se prinde despre ce e vorba, putin mai repede decat Trico