Quote Originally Posted by Alexandru View Post
Short story about eMag: Comandat parfum Dior Sauvage de la ei, pe care am dat aproape 400 lei, constat ca parfumul livrat este o copie ordinara, se vede de la o posta ca exista diferente enorme intre sticluta parfumului de la eMag si cea prezenta in parfumeriile autorizate. Caut pe net si toate semnele imi spun ca este fake, parfumul se simte (la miros ma refer) intr-o buna masura ca și cel original, insa nu persista nici 30 de minute. Sun sa raportez acest aspect si implicit sa solicit returul, insa mi se refuza pe motiv ca produsul este desigilat.

Felicitari eMag, trebuia sa imi dau seama ca parfumul nu este autentic, fara sa il scot din cutie!

Mai bine dadeam 150 lei in plus si il luam din Douglas sau Sephora!


PS: Nu am avut pana acum probleme cu ei, in afara de faptul ca mi-au livrat doua ceasuri de perete care nu aveau nici o treaba cu ce comandasem, insa mi se pare penibil raspunsul lor. Nu e vina lor ca a ajuns in depozitul lor un produs fake, insa presupun ca puteau sa accepte returul macar sa verifice acest aspect. Sa nu mai zic ca nu mi-au acceptat review-ul la produs pe site, pe motiv ca nu respecta nu stiu ce reguli.
După o sesizare făcută și un retur efectuat fără acordul lor telefonic, astăzi am primit mail cum că în următoarele 14 zile lucrătoare îmi voi primi contravaloarea produsului returnat.

Până la urmă au dat dovadă bun simț, deși presupun că nu era necesar să îi presez eu atâta timp.