Multiplayer-ul in Destinty 2.. pentru ca lagfest.
Probabil engine-ul nu poate mai mult.. la fel cum n-a putut la acest capitol nici Destiny 1. Dar probabil o sa auzim iar ca "aia CU COnsole sunt de vina", tragem in jos varianta de PC .
Nu vreau sa imi inchipui (si cred ca nici baietii), de exemplu, vreo 30 de oameni la un loc cum se tarasc printre frame-uri.

Totodata mentiona cineva ca l-au Overwatch-izat, pai cam aste e ideea.. ceva mai micut, controlabil, usor de echilibrat, dar in grup
Activi$ion a invatat multe si din experienta Blizzard/WoW cand dupa indelungi dureri de cap si nemultumiri, s-au lasat battlegrounds (din "Vanilla") pentru sistemul de arene (introdus odata cu "The Burning Crusade").
In sfarist, fara sa bat campii prea mult, nimic nu este intamplator. Este posibil ca si publicul sa ceara asa ceva. Sau cel putin nu pare a fi deranjat de un astfel de gameplay. Au facut baietii probabil destul de multe studii, nu doar calcule (bune, ca le mentionam anterior).
Acesta reprezinta si unul din motive pentru care va fi disponibil prin intermediul battle.net. Exista un target (maricel) vizat.

PS: Eu ma asteptam (cumva) la asa ceva, de cand cu reveal trailer cu "Cayde/there will be loot". E relativ clara directia in care se indreapta.
Din pacate (pentru mine cel putin) sper sa nu avem din nou un alt joc (MMOFPSRPG-ish? de data asta) "desene animate" ce "prinde mainstream/la public".
Mi-as fi dorit ceva mai serios, o experienta sci fi mai complexa, dar na, fiecare cu ale lui. Ramane de vazut totusi cum va arata in varianta finala (ce probabil va fi mai finala decat Destiny 1 la lansare).