Nu o mai luati personal cand zice cineva ceva nasol de destiny. De asta a si avut succes jocul asa mult, a fost foarte polarizant, ori ti-a placut si ai pierdut ani de zile in el, ori nu si te-ai lasat dupa ce ai terminat campania.

Bimmer face parte din a 2-a categorie, dar el este un atlfel de jucator. Ma hazardez si spun ca bimmer in bf 1 (in 4 n-am avut onoarea sa joc eu el) da cu avionul/tancul cum da kraftyy cu sniperul in destiny. Daca e cineva care a jucat destiny pvp si nu il stie pe kraftyy, asta e un compliment adus lui bimmer! (sau lui kraftyy).

Gun play-ul din destiny a fost ceva remarcabil de bine facut, si ma bucur ca se reintoarce nealterat in d2. Feelingul armelor, puterilor este de nota 10 si oricand schimbam jocul (foarte rar ieseam din destiny, discul a stat bagat in consola vreo 2 ani) si jucam alt shooter, imediat vedeam cat de superior este destiny la acest capitol.

Eagle, daca erai minoritar mai intelegeam, dar majoritatea oamenilor iti impartasesc expierenta. Partyulri pline la orice ora din zi, raiduri la orice ora, pvp pana ce adormeam cu controllerul in mana jumatate din party etc.

Asa cum m-am bucurat cand l-am dat jos pe atheon prima oara, nu cred ca voi mai vedea. Bineinteles, oryx si crota au fost foarte aproape, ca expierente, dar primul raid nu se uita!

Tot nu inteleg decizia cu 4vs4 dar o sa ma obisnuiesc repede. Niciodata nu am fost 6 jucatori buni intr-un meci, sa stii ca te poti baza pe toti. Tot timpul se gasea o uscatura, chiar daca eram eu aia.
As fi vrut un 8vs8, dar daca stau si ma gandesc, cum ar fi aratat hot zones pe harta, cand se activau supere, sau era heavy ammo, etc. Un haos total. Asa 4vs4 probabil va fi mai chilled down, mai tactic, mai ales modurile in care nu iti dai respawn gen trials of the nine sau countdown.

PS: raidurile sunt in 6 in continuare.