Quote Originally Posted by keanustar View Post
Pai nu te poti juca in alta camera? Mai degraba ma gandesc ca ar enerva-o sunetul butoanelor.
Ba da... in cealalta camera dorm juniorii aia mici... Si cam gata cu camerele

---------- Post added 16-06-2017 at 07:12 ----------

Quote Originally Posted by musat View Post
Cand cumparati PS Pro trebuie sa cumparati/inchiriati o camera numai pentru consola. Cum se gaseste pe la "casele mari" : o camera numai de joaca. Serios vorbind acum, chiar si daca ai casti problema nu este rezolvata deloc: nu mai auzi TU dar aud cei din jurul tau (copilul, sotia, soacra-dupa caz la unii).
EXACT!

---------- Post added 16-06-2017 at 07:13 ----------

Quote Originally Posted by Giogio View Post
Exagerezi. Eu n-am întâmpinat problemele astea... Depinde de somnul pe care îl au ceilalți, dar nu-i așa de gălăgioasă. Eu așa zic


Sent from my iPhone using Tapatalk
N-ai jucat 4K pe jocuri taxante la grafica... Ca daca jucam si eu doar Fifa 17 si Mafia 3 in 4K era ok, habar n-aveam ce "poate" consola pe partea fonica.

---------- Post added 16-06-2017 at 07:15 ----------

Quote Originally Posted by 495 View Post
ps4 vanilla era uscator de par.
pro-ul e dead silent, cel putin al meu, tre' sa ma uit la led sa vad daca e dechis.
si joc cu casti pe cap, doar bf1 si destiny, ca sa nu ma dea lumea afara din party!
REPET, cred ca joci in 1080p, ca asa e dead silent cum zici...

---------- Post added 16-06-2017 at 07:20 ----------

Quote Originally Posted by Giogio View Post
N-am primit niciun răspuns referitor la statusul consolei (dacă a fost preluată sau nu, ce problemă ar fi, etc) mă așteptam la un mesaj, mail, telefon, sau orice formă de comunicare. Sunt varză ăștia de la altex. Acum stau și mă gândesc dacă va dura peste 15 zile lucrătoare. M-au atenționat de la bun început, că dacă-i vorba de vreo piesă sau cine știe, poate dura peste 15 zile.... Consola era luată din martie, dacă mă întrebați pe mine apple procedează cel mai bine cu ale sale echipamente refurbished în cazul în care se constată vreun defect. În felul acesta se elimină așteptarea asta de tot *****ul...

Sent from my iPhone using Tapatalk
E simplu daca trec 15 zile si nimic, mergi la ei fara sa-i suni si le ceri banii inapoi. N-or sa tii dea, logic, te ti tare de gura (altfel n-ai nici o sansa ca te mananca aia) si ceri sa vb cu managerul magazinului. Vine ala sictirit si i-o tragi asa pe uscat: "am o problema care nu s-a rezolvat in 15 zile calendaristice, vreau banii inapoi URGENT" (sa pui accent pe urgent). Se va fofila asta sa-si dea seama care-i faza si in functie de ce raspunde: OK (te-ai scos), NU ca nu stiu ce, i-o intorci cu de aici ma duc direct la ANPC (ajuta foarte mult sa te uiti din timp pe ce strada are sediul ANPC la tine in oras ca sa-i spui strada, asa vede ca esti pornit). De aici o sa cedeze in 70-80% din cazuri. Daca nu cedeaza nu e problema ca te ajuta ANPC. Dar vor lua si amenda baietii ca nu s-au incadrat in timp.

Dupa tarasenie asta iti garantez ca ai banii in mana in ziua aia.