Quote Originally Posted by Espiritus View Post
Nu garantez, dar asta e demersul logic:

1. Descarci o aplicatie de inregistrat apelurile telefonice, o sa faca totul mai usor.
2. Suni la PSN si ii intrebi in ce data a fost folosit codul (doar asa poti afla data in care un cod a fost activat). Inregistrezi conversatia. Ori asa, ori le ceri sa iti trimita un mail cu data respectiva, dar nu stiu cat de cooperativi sunt.
2.5. Cu siguranta codul a fost folosit inainte de data achizitiei tale, asta e dovada ta ca Altex vrea sa te fure.
3. Contactezi direct ANPC cu dovada in mana, nu merita sa te obosesti cu maimutele angajate la Altex.

Cel mai probabil e vina magazinului ca ai primit codul folosit, dar nu au ce face fiind obligati sa accepte produsele sigilate la retur din cate stiu. Urat e ca nu isi asuma asta.

Daca ai deschis cu grija ambalajul codului, poti incerca sa il lipesti la loc si sa il returnezi in magazin spunand ca e sigilat. Bagi o scuza de genul "l-am primit cadou, dar am cont de UK", cel mai probabil de asta se si vindea un cod folosit.
Merci de sfat Espiritus,

La pasii astia m-am gandit si eu in mare, sincer credeam ca as putea sa rezolv si pana sa ajung la pasul cu ANPC.
O sa discut si cu cei de la PS support sa vad si parerea lor in legatura cu respectivul cod.

Legat de resigilarea codului, nu ar vrea sa aleg si eu aceeasi tactica cu a lor 'de a prosti lumea', cu toate ca ar merita.
Eu doar doresc sa beneficiez de ce am platit.

Pe viitor, cred ca singura solutie sigura e sa platesc direct cu cardul pe PS Store.