Voi sunteti constienti ca am cumparat de la o firma cu cifra de afaceri pe 2016 de 22 milioane de euro si nu de la un vanzator de pe olx? Firma careia ii merge call center o data la o saptamana, iar pe mail angajatii iti raspund daca au ei chef? Unde o mica problema ca a noastra ajunge direct la CEO, care te contacteaza pe facebook, fara sa isi asume nimic, urmand sa-ti faca o oferta mai slaba, daca tot ti-au tinut banii blocati si ai pierdut timp cu ei?

Pe mine nu ma deranjeaza ca nu a fost livrat, pentru ca oarecum stiam din ce am mai citit pe net, insa atitudinea lor, ca si cum nimic nu s-a intamplat, e de-a dreptul rusinoasa.

Chiar si eventualitatea unei oferte mai bune, nu as avea incredere in serviciile post-vanzare de genul suport, garantie. Cand ma gandesc ca am vazut interviu cu Mihai Patrascu ce spunea cum creste firma lui "organic" si strategia buna e sa ai stoc, pentru ca unii clienti platesc cateva sute de lei in plus si nu tin neaparat sa fie cel mai ieftin, dar cel mai rapid livrat. Ironia ..