Erm, Disney prin 90 dadea in judecata gradinite de copiii/crese pentru ca aveau pictate personaje marca Disney pe pereti pentru a calma copiii. Nici o firma nu e condusa de ingerasi si unicorni roz care vor numai bunastarea userilor si unde toti CEO se tin de mana si danseaza in juru mesei sperand sa faca toti oamenii fericiti si sa zica "hai sa nu luam bani acum...ne vom hranii cu recunostiinta lor".

Inteleg ca e "all aboard the hate train" dar bottom line: ce a facut EA cu StarWars Battlefront II...au cam facut alte firme de mult. Un exemplu ar fi Rainbow Six: Siege si For Honor, unde baga caractere mai ceva ca in League of Legends, daca nu ai season pass I.II sau III..trebuie sa joci zilnic precum un second job, dar nu a fost asa mediatizat si shareuit ca deh, efectu de turma e puternic.

Toate review-urile la joc au specificat ca jocul este "curat" grafic, sunet mai mult ca ok care se apropie de cele ale studiourilor de film (nu sunt multe jocuri care pot face asta) si gameplay mult mai bogat si ok fata de primul. Dar normal, toate astea mor si se duc pe apa sambetei pentru ca oh gee oh gee e blocat un caracter care oricum poate fi cumparat cu in-game currency.

Nu zic ca e ok acest sistem de "daca ai bani ai si eroii mai repede" dar s-a exagerat in draci cu reactiile.