Din pacate pentru mine, am 30 de ani. Am prins si eu "vremuri bune" cand nu erau tranzactii si ma jucam Preistoric, Lemmings sau Syndicate. Dar in acelasi timp cred ca e decizia fiecaruia ce joc vrea sa cumpere si in ce sa investeasca, adica mi se pare aberant sa vii agresiv peste om ca e vina lui ca scoate industria jocuri naspa si etc.

Trecem prin viata ca niste robotei, munca > casa > munca > casa ...oleaca vacanta si niste repeat. Daca nici banii munciti de tine nu poti sa ii consumi pe ce iti ofera tie placere ca trebuie sa vina gigi contra sa imi zica mie ca e vina mea ca nu ii iese lui jocu bun, atunci e clar ceva in neregula cu societatea asta.

Declin calitativ? Scuze dar aici cam incluzi toata industria si generalizezi unde nu isi are locu. Doar pentru ca un studiou a ales sa faca o chestie cu care tu nu esti de accord, nu inseamna ca toate fac asta. Si nici nu cred ca acum 20 de ani cand jucam Preistoric, se bagau mii de euro in voice acting, sunete in joc aproape de cele din Hollywood si tot asa.

Incearca sa lasi agresivitatea asta si sa iti expui parerea lovind in alt user de pe forum, eventual poate renunti si la caps lock pe anumite cuvinte, ma face sa cred ca tipi si nu imi place cearta necivilizata, suntem in 2017, arata niste finete. Cand o sa faci asta, probabil ca atunci "nu o sa mai iti fac stalking" lulz..stalking pe un forum public, cum pretinzi prin private message.

Si lol: nu pot sa cred ca ai zis ca pe vremea cand jocurile erau finisate. Erau jocuri de la studiouri vechi si cu gabarit care dadeau efectiv crash. Iar tu te plangi acum ca un caracter face clipping sau overlap intr-un joc open world.

Oricum eu nu prea inteleg definitia ta la cuvantu joc finisat. Adica ok, sa zicem ca un joc vechi prin absurd era finisat, ceea ce clar nu era. Dar in acelasi timp jocul ala iti incapea pe o discheta sau un cd de 600 mega si aveai un drum drept sau pe alocuri rasfirat pentru random secret door, in timp ce acum un joc se arunca pe niste 60 giga spatiu si poti sa tragi cu o sageata prin foc iar sageata are fire damage, in timp ce poti sa calaresti camile si sa faci crafting. Una e cand scoti un joc de 20 de mega creat de doi oameni si una e cand scoti un joc de complexitatea la cele open world/rpg etc. Am zis si zic in repetate randuri, cu cat un joc e mai complex si mare, cu atat o sa fie mai multe buguri.