Legat de lipsa de profesionalism a celor de la gameshop.ro:

Am facut saptamana trecuta o precomanda la Xenoblade, ce are data de lansare pe 1 dec.
Am sunat miercuri, inainte de cele 2 sarbatori, sa ii rog sa trimita miercuri, cu livrare sambata sau luni, avand in vedere ca joi si vineri nu lucrau curierii.
D-soara de la telefon mi-a zis ca ii este frica sa trimita, ca daca cumva curierii vor livra totusi joi, si ar fi ilegal sa primesc jocul inainte de lansare. Am inteles, ok... Pe de o parte mi-a zis ca joi si vineri nu livreaza curierii, dar totusi exista o temere ca ar putea livra si deci nu se poate.

Astazi sun din nou, sa mi se confirme ca o sa trimita jocul astazi. Mi-au zis ca da, la ora 16:00 o sa preia curierul comanda mea. Trece ora 16:00, verific comanda mea pe site, si ce vad: adresa de livrare din factura e una de nu am mai folosit-o de 6 ani, alta decat cea aleasa de mine pentru livrare.
Sun din nou si mi se zice: imi pare rau, persoana care se ocupa de comenzi a avut un deces in familie si s-a ocupat in schimb un alt angajat, care a facut ce a putut mai bine... Mai pe intelesul nostru, au pus femeia de serviciu sa trimita comenzile si nu a stiut sa citeasca adresa de livrare corecta, asa ca a ales una la intamplare din istoricul meu. A reusit sa nimereasca una de acum 6 ani. Bravo gameshop.ro!

---------- Post added 04-12-2017 at 18:43 ----------

Le-am dat si un email. Va dau copy/paste la a doua parte a email-ului, intrucat in prima parte am repetat ce v-am povestit mai sus deja.


Imi pare rau, dar nu sunt nevoit sa ma deprim acum pt ca cineva a avut un deces in familie. Sunt chestii personale si nu de impartasit clientilor. La fel, imi pare rau ca nu aveti suficienti oameni, iar daca va lipseste un om, toate comenzile o iau razna.

Intarzieri peste intarzieri cu temeri nefondate si angajati care nu stiu sa trimita comenzile.

Va rog eu ceva mult de tot. Nu vreau sa va cereti scuze cu un voucher etc. Va rog mult de tot sa intelegi ca cei care fac precomenzi vor produsul in ziua lansarii. Nu cu amanari cu temeri si angajati care nu au acces la baza de date.

Daca jocurile au ajuns sa coste la fel ca in strainatate, macar luati lectii de la ei, puneti-va logistica la punct, si livrati jocurile in ziua lansarii.

La noi in Romania am ajuns sa nu am unde face precomanda, ca peste tot imi vin jocurile la 2-3 zile diferenta in cel mai bun caz. Si sunt nevoit astfel sa cumpar jocurile digital. Cele mai multe jocuri apar in ziua de vineri, ca oamenii sa poata juca in weekend. Dvs le livrati abia marti-miercuri... Folositi-va de adaosul comercial si investiti in logistica va rog eu mult de tot.

Ce faceti cu atata profit? Ca de livrat nu mai livrati in ziua lansarii, angajati nu aveti decat unul.

Si inca o recomandare, cu ocazia de mi-am facut timp sa va scriu. Vorbiti cu Altex, emag sau alte magazine de le furnizati jocurile. Nici ei nu mai livreaza decat cu intarziere de 3-4 zile de la ziua lansarii. In plus, produsele noi sunt initial disponibile doar la comanda online. Nu exista sa ma pot duce in magazin in ziua lansarii sa mai gasesc jocul pe raftul de la Altex sau Media Galaxy.

Sunt dezamagit ca nu ma pot duce in magazinele de la noi si sa iau jocul de pe raft in ziua lansarii. Trebuie sa fac comenzi online, sa astept dupa angajati si dupa curieri, dupa care sa dau retur pentru ca intre timp am fost nevoit sa imi iau versiunea digitala, ca sa nu ma uit pe pereti in weekend.

Modernizati va rog logistica romaneasca la capitolul jocuri.

Multumesc anticipat!