eastbason: In primele 30 de zile, poti sa-l returnezi si sa iei altul chiar si pe motivul "asa vreau eu". In nici-un caz garantie, ca te mananca sfintii. Cand returnezi te intreaba daca vrei banii sau alt produs. Ca sa scapi de extra work, spune-le ca vrei acelasi produs... sa nu mai astepti sa-ti returneze banii (poate dura si saptamani daca ai platit cu cardul). Daca ceri alt produs si il au pe stoc in acel shworoom, ai sanse sa-l schimbi pe loc. Bafta!

Cat despre explicatiile cu cate masini pe ora si cate colete pot unii sa livreze si altii nu, pe mine ma lasa rece. Nu ma intereseaza calculele acestea, nu vreau sa cunosc logistica lor, nu sunt angajatul lor sa le gasesc solutii. Vreau doar livrare serioasa si punctuala, asa cum altii pot. Si daca mai imi baga pe gat si n comunicate de presa prin care se lauda cate jde milioane de euro au investit ei in logistica, cu atat mai jenant din partea lor... rezulta ca au bagat banii degeaba (sau au mintit).