Hai sa va prezint si eu prin ce am trecut cu emag recent si inca nu s-a incheiat. Asta ca sa nu mai spuneti ca MonkY vorbeste prostii.
Pana de curand inca aveam o parere buna despre emag, desi m-a mai nemultumit in cateva randuri.

Am comandat pe ultima suta de metrii de la ei pe 22 Decembrie 2 produse, cadou pentru ai mei de craciun. Am ales livrare preferentiala a doua zi, pe 23, in intervalul 14- 17.
Urmand sa plec in ziua respectiva pe seara din localitate, am zis ca au timp si cateva ore sa intarzie livrarea, dat fiind ca in 90% din cazuri au depasit termenul cand am ales livrare cu interval sau in 2 ore.
Pe 23, vine ora 17, niciun semn. Produsele era in tranzit catre mine, conform emag, cu propriul lor curier. Cum in weekend call center-ul curierului nu lucreaza si nici nu trimit SMS cu numarul soferului, pe la ora 18 am sunat la emag sa vad ce se intampla cu livrarea. Mi s-a comunicat ca a fost o problema si ca a sunat la numarul de urgenta al lor sa urgenteze livrarea. L-am rugat pe cel de la emag sa imi nr soferului, astfel ma pot duce eu unde e el, sa ii fac munca mai usoara, dar mi-a comunicat ca nu se poate.
Pe la ora 20 nimic. Sun iar la emag. De data asta mi se comunicat faptul ca nu mai livreaza sigur curierii la ora aia si ca nici nu trebuia sa ma lase sa aleg intervalul ala, cand am facut comanda. Mi-am spus: asta e, voi pleca maine de dimineata din localitate. Cand am intrebat daca mi-l livreaza a doua zi dimineata, mi s-a spus ca abia dupa Craciun. M-am enervat, i-am spus tipului sa imi anuleze comanda, sa imi returneze banii si l-am pus sa trimita un mail cu plangerea mea catre departamentul de livrari, legat de faptul ca aproape niciodata nu mi-au ajuns in timpul stabilit comenzile, desi am platit in plus pentru asta. L-am inrebat daca voi primi ceva pe mail ca si confirmare, iar raspunsul a fost afirmativ si mi s-a mai spus ca voi primi banii in maxim 7 zile. Bineinteles ca n-am primiti nicio confirmare pe mail de vreo plangere nici pana astazi. Pana la urma am trecut printr-un Flanco, am luat produsele la plecarea din localitate, putin mai scump cei drept.

Trece Craciunuil, iar pe 27 ma suna curierul sa imi livreze produsele de la emag. II comunic ca am anulat comanda si cu asta basta. M-am uitat mai tarziu in cont, aparea Livrare Anulata.
Pe 3 ianuarie, ma uit iar in cont si observ ca aparea comanda cu statusul Produse in Curs de Livrare. Mi-am spus ca iar au vreo eroare oamenii cu sistemul. Vazand ca statusul ramane la fel cateva zile si nici urma de bani inapoiati, am depus sesizare scrisa in sensul asta la ei pe site.
Marti, pe 9 ianuarie, nicio schimbare si niciun raspuns. Am sunat iar in call center si le-am spus sa imi anuleze urgent comanda si sa imi returneze banii. M-au luat cu "stati ca doar unul din produs a fost returnat in depozit de curier momentan" etc. Omul legandu-se de clauza pe care o au ei la Retur in 30 de zile, unde iti dau banii abia dupa ce le ajunge produsul inapoi. I-am comunicat ca eu am anulat comanda, nu am returnat-o si sa imi dea urgent banii. Intr-un final mi-a spus ca a facut cerere catre Plati sa se urgenteze si ar trebui sa am cel tarziu luni banii.
De la cele 7 zile de returnare a banilor, ajung sa fie peste 20, in cel mai fericit caz.
M-a deranjat asa mult, deoarece plata am facut-o cu un card de credit, iar data scadenta este fix luni, iar acum trebuie sa stau sa mut eu bani intre conturi, ca nu sunt in stare sa isi respecte ei clauzele si promisiunile facute.

Le-as face totusi si o plangere la OPC, dar problema este ca eu nu pot dovedi ca le-am cerut anularea comenzii in data de 23 decembrie, pentru ca nu mi-au trimis nimic pe email, dupa ce le-am cerut asta. Aveti idee daca OPC-ul merge pe incredere si le cere inregistrarea apelurilor la call center pentru dovada? Ar trebui sa o aiba, avand in vedere faptul ca te anunta ca apelul va fi inregistrat.

Apropo, se pare ca termenul de solutionare al unei sesizari scrise facute online este de 30 de zile. Am ramas uimit cand mi-a comunicat omul din call center, dupa ce l-am intrebat de ce nu mi s-a raspuns la ea.


Ce va sfatuiesc eu, daca comandati de la emag, este sa evitati pe cat posibil sa dati bani pe Livrare in 2 ore sau pe cea cu interval stabilit. Aveti mari sanse sa dati banii respectivi degeaba.
In una din datile cand am ales livrare in 2 ore, m-a sunat curierul dupa vreo 4 ore de la comanda sa ma intrebe daca o mai vreau in seara respectiva, fiind ora 1:30 noaptea. Ca sa vezi... i-am zis ca normal, ca doar d-asta am platit 40 de lei in plus. Pana la urma a ajuns la 2:30, la 5 ore dupa comanda.
Cu alta ocazie, comanda in 2 ore, mi-a venit dupa 3h si jumatate.

Ce pretentii mai poti avea la emag in ceea ce priveste livrarea?