La cati bani am dat pe chestia asta, cred ca imi permit sa exagerez. Dar oricat de mult as exagera, rezolutia e la fel de proasta, SDE-ul e la el acasa, si de cat este blurat totul (ca sa nu se mai distinga problemele "pixelate") nici nu mai vorbim. Ceea ce au pierdut prin rezolutie si calitatea lentilelor, au incercat sa repare prin FPS-uri extra si alte trucuri... dar nu prea ii ajuta. Tot ca intr-un arcade din anii 90 te simti, cu vederea limitata, prins de o tona de fire. Repet, chiar daca nu sunt titluri la fel de mari, m-am simtit mai bine cu GearVR-ul, pe care... vorba aceea, l-am primit aproape moka.

Compar GearVR cu PSVR pentru ca pe astea le detin. Am intrebat pe aici si nimeni nu a fost in stare sa faca o comparatie. O fac eu acum... Daca vreti sa va compar si cu Vive sau Oculus, puteti sa imi donati una bucata... pentru ca eu nu mai cumpar nimic legat de VR din generatia asta. Mult prea slab totul. Un pixel peeper cred ca face atac de inima nu de la imersiune, ci de la gramada de pixeli cu spatii enorme.

Oricum e haios ca ma intrebi de ce compar GearVR cu PSVR, dar aduci in discutie Vive si ce super calculator iti trebuie. Eu am comparat pe cele doua (plus Cardboard) din prisma pretului si ce iti ofera de banii aceia. Daca ai un S6, S7, S8... nu dai banii pe PSVR. Din punctul meu de vedere nu merita. Daca ai un alt telefon cu high PPI, iei un cardboard sau alegi din duzina de solutii VR de 10-20$... si se vede mai bine si ai tracking mai bun.

Repet, eu ma refer la tehnologie, la calitatea imaginii, la cum stai atarnand cu jde mii de cabluri pe tine... la imersiune in final. Ori ce imersiune sa ai in ceva in care pixelii sunt blocuri de tetris (aici chiar exagerez, de dragul lui Dant3) si ai vederea atat de limitata?

P.S. Si nici sa nu ma porniti acum sa discutam despre faptul ca de-abia am cumparat PSVR si ar trebui sa-mi cumpar altul, pt. ca a reparat Sony HDR-ul si in loc sa faca product replacement, prefara sa-l vanda din nou. E foame de bani nene...