Quote Originally Posted by Se7en Fury View Post

Nu știu dacă după 5 ani s-au grăbit, că nu sunt presați de nimeni, m-a atras faptul că sunt independenți.
80 de angajati sunt insuficienti pentru un joc open world de calibrul lui Kingdom Come care are si CryEngine ca motor grafic. Nu pot alde EA, Ubi sau Bethesda, niste companii mari cu resurse masive si sute sau mii de angajati sa scoata jocuri open-world la perfectie de mai trebuiesc patchuite dupa lansare, dar o companie est-europeana mica abia aparuta.....CD Projekt cu al sau Witcher 3 a fost o exceptie, plus ca in spatele sau a avut mai multi angajati, bani mai multi, publicitate la greu, leadership mai bine organizat, plus o serie de romane dupa care sa se inspire.

Nu puteau mai bine cei de la Wahorse sa se fi preocupat din 2011 incoace strict de produs jocuri SIMPLE, MICI, DAR BUNE gen Cuphead, Don't Starve, Night on the Woods sau ceva RPG izometric de calitate gen Pillars of the Eternity sau Divinity Original Sin.
NUUU, direct jocul asta!
Isi scoteau parleala din jocuri mici cativa ani si dupa aia puteau sa se ambitioneze sa se apuce de dezvoltat jocuri mari. Dar nu, au facut exact ca inteligentii aia care dezvolta Star Citizen: promisiuni mari, planuri marete, dar rezultate slabe.
Ce inseamna sa nu ai RABDARE!

Asa, au irosit 5-6 ani degeaba pe un joc mare, dar defect tehnic, si acum urmeaza sa mai piarda inca niste ani sa-l patchuiasca. Pana la urma, firma o sa moara in tacere cu jocul asta in brate prin 2020.