Single post: Clubul Xbox One X
-
22-02-2018 11:09 #1500 SP
Junior Member
Originally Posted by
Smara Xander Ro...eu te inteleg.
Tocmai ce am fost taxat (ieri) de 2 ori pentru achizitia unui joc (Halo Wars 2).
In speta am dorit sa cumpar jocul (de la consola) si mi-a fost afisat mesajul ca a intervenit o eroare si nu putut fi efectuata tranzactia. Peste cateva secunde am repetat operatia , totul a fost in regula si jocul a inceput sa se descarce.
Sun la ING, le comunic ca am achizitionat un produs online si am fost taxat de 2 ori pentru acest lucru iar ei imi spun ca au vazut, insa este necesar sa iau legatura cu Microsoft, sa le trimita aia un mail ca sa imi anuleze una din cele 2 tranzactii.
Voi suna si la Microsoft Romania, insa am dubii ca voi rezolva cu ei ceva avand in vedere ca nu este suport pentru Romania.
Probabil tot afara va trebui sa ma adresez.
Este frustrant sa vezi ,,cat de mult esti luat in seama,, la tine in tara.
Vezi ca au chat cu supportul. Am apelat de nenumarate ori la el si m-au ajutat (inclusiv intr-o situatie similara cu a ta)
Sent from my LG-H850 using Tapatalk