De acord, dar doar pana la un anumit punct. Este aplicabil sau mai degraba, potrivit (din punctul meu de vedere) doar jocurilor de tip MMO/multiplayer.

Problema de fond, transformarea din "Games" in "Live Services", vizeaza si poate afecta jocurile de tip single player (AC fiind unul din ele).
Exista posibilitatea (chiar si probabilitatea, avand in vedere destule exemple negative) ca a lor calitate sa aiba de suferit. Continut gandit din start fragmentat si intins pe o perioada "de monetizare" vizand un profit recurent. Nu stiu cat de mult focus va fi pe livrarea unei experiente single player complete.

O "campanie" reusita, o poveste buna, intr-un joc, este ok sa se si termine La fel ca un film bun. Sau o piesa buna, etc.
Si ca tot am dat exemple, cu toate problemele seriei AC dar si cu jocuri extraordinare, nu i-a pus nimeni sa scoata un joc in fiecare an. La fel cum nu-i pune nimeni sa investeasca sute de milioane de euro pe tot felul de campanii de marketing excesive, ca apoi sa se vaite ca este prea scump.

Si reiterez, nu este ok sa dai 60-100 EUR pentru un joc, ce este gandit din start pentru MT, aplicand modele free-to-play. In plus, sa stii ca nu o sa-i opreasca nimic, ca la un moment dat, sa introduca si acel paywall. Vom fi fost deja "programati" astfel incat sa consideram ca este normal.

PS: fotbalul in sine urmeaza un ciclu de "game as a service", mi se pare firesc ca si FIFA sa fie la fel Ironic, sau nu.