Quote Originally Posted by Khufu View Post
Este foarte usor pentru cei care au jucat seria sa isi dea seama ca jocul a luat o alta turnura, cel putin cat priveste combat-ul si mecanicile de baza. Buton mashing mergea pana la un punct, erau multe momente in care efectiv turbam de nervi si imi dadeam seama ca doar calmandu-ma si executand anumite lovituri voi putea sa trec mai departe. Dar si ce bine ma simteam cand reuseam.. (vezi Cerberus and Satyrs in GOW III).

Probabil ca multi se asteptau sa nu faca acest pas, comercial (ce-i drept). Uite ca si ei trebuie sa creasca in continuare franciza si asta se face cel mai bine cu sange proaspat, nu doar congelat de atata vreme. Sunt convins ca pustiul o sa fie enervant la inceput pentru ca apare ca un intrus, dar usor usor o sa il indragim. Pana la urma, Kratos este un Zeu al Razboiului, dar acum va trebuie sa infrunte inca o provocare. Sa fie un tata. Crestem, ne maturizam. Ce mai...
Iti dau dreptate. Frumos spus, dar referitor la Atreus: inteleg "appeal"-ul companionilor si inteleg perfect provocarea in a creste un copil (pe viu), dar nu vad de ce majoritatea jocurilor trebuie sa introduca mecanica asta, pt ca vrem sau nu sa recunoastem, cateodata AI-ul e mai mult o piedica decat sa fie un ajutor.

Sunt convins ca jocul va fi bun, dar mare pacat ca toate jocurile trebuie sa se uniformizeze.

Pentru baiatul de mai sus care ne sfatuia mai demult sa punem mana pe carti, Atreus e nume grecesc. Intr-un univers axat pe mitologia nordica vine ca nuca-n perete, din pct meu de vedere. Stai linistit, nu m-am luat de zeii tai, SSM si nici de marele si prea slavitul Balrog.
Am inteles, esti suporterul lor nr.1, bravo!