Originally Posted by
chris diaz E ok sa dai, la Altex, 1650 lei pe un monitor LG, iar acesta sa vina cu piciorul stramb cu 4-5 cm inclinare pe partea dreapta cum privesti la el, inclinare din fabrica, sa nu poti sa remediezi in niciun fel problema, sa faci retur la produs, sa stai ca prostul si sa astepti de pe 23 ale lunii, pana pe 11 luna urmatoare, cand ei constata(in baza altor petii si sesizari ale mele) ca cele reclamate se confirma? Cat de greu este, Altex, sa verifici daca piciorul de prindere al unui monitor este stramb? Cat de greu este sa inlocuiesti, Altex, acel produs cu unul similar? Cand primesti dupa 18 zile un nou produs cum am cerut eu, cu piciorul de fixare la fel de stramb, am voie, Altex, sa sesizez ANPC, fiindca LG va considera nedemni de a va livra produse de calitate, pe care voi le oferiti contra cost, defecte, vezi piciorul stramb din fabrica, primit a doua oara?
In urma acestei experiente triste, ma vad indreptatit sa nu mai recomand nimanui Altex. Nu mai pun la socoteala faptul ca, niciodata, la un produs online comandat, nu am primit certificatul de garantie ce trebuia sa soseasca odata cu produsul, asa cum prevede legea (am o gramada de probe filmate cu acei curieri Nemo, ce imi livreaza produsele doar cu factura, iar la intrebarea despre garantie, ma indeamna sa pierd timpul, mergand in magazinele Altex).