La scurt timp dupa dezvaluirea lui AC Odyssey s-a anuntat ca jocul va avea elemente mai profunde in stilul RPG. De la decizii ce afecteaza povestea principala , pana la decizii ce afecteaza noile optiuni de romance disponibile. Si nu doar atat. Cel mai mult vom simti aceasta schimbare in noul combat system si ce abilitati vom decide sa ne ajute in lupta.
Dupa cum spune si Scott Phillips ,directorul jocului, Odyssey este bazat pe combatul lui Origins, dar cu o mecanica refacuta, focusata pe mai multa actiune, asa ca asteptati-va sa va feriti mai mult sa blocati mai mult, mult mai multa agresivitate. Cam cata? Ei bine cam cata vreti, pentru ca aici intra in scena elementul RPG mai sus mentionat , si player-ul decide cum vrea sa lupte. Asa ca avem 3 mari categorii de skill tree...una bazata pe close-combat, una pe stealth si a treia pe ranged. Vrei sa fii tank, cu lupta corp la corp? Nu e problema ..stii ce la ce trebuie upgrade, vrei sa adopti stilul assassin, stealth e pentru tine. And so on...
Nu doar atat ,dar aceste abilitati le poti mixa, adauga cum doresti pe al tau dualshock si gata de utilizare la o apasare de buton.
Toate astea sa ai diferite abordari asupra situatiei, sa alegi cel mai bun echipament si abilitati pentru un castig in lupta. Aveti jos un video pentru a va face o idee despre fiecare stil de lupta

http://www.ign.com/videos/2018/08/01...per-commentary


Sent from my iPhone using Tapatalk