Quote Originally Posted by PS4&PS3 View Post
Nu are nicio legatura Sony. Garantia de conformitate este obligatia vanzatorului, adica a lui Altex/MediaGalaxy si trebuie sa fie 2 ani cat zice legea.

Garantia voluntara, adica cea tehnica/comerciala, este cea oferita de producator (Sony).

Pe site, la garantii aveti urmatoarea afirmatie:

"Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice."

Ba face, draga Altex/MediaGalaxy, obiectul defectiunilor tehnice. Si perioada garantiei este de 2 ani.

6 luni nu poate fi niciodata perioada garantiei pentru niciun produs din Romania.

Te inteleg ce spui, dar e un subiect un pic mai complex. Din ce am inteles, pentru problemele de garantie de conformitate trebuie si un anumit tip de suport din partea celor de la SONY.


Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post

Momentan nu avem o confirmare oficiala de la furnizor pentru acel bundle, dar urmeaza sa listam mai multe console bundle de la Nintendo Switch.



Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
@Media Galaxy

Veti aduce Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition ? Daca da, este vorba de editia cu Steelbook si harta? La eMag am inteles ca vine fara steelbook (de harta nu am inteles daca o contine sau nu).

Momentan cautam o solutie pentru a aduce si acea editie.


Quote Originally Posted by madskills View Post


Am facut print screen cam cat dureaza la Altex sa astepti pentru ca "momentan operatorii sunt ocupati". La 20 de minute am inchis eu, ca de raspuns oricum nu ar raspunde nesimtitii astia vreodata. O sa sun sa anulez comanda si imi inchid contul la firma asta de 2 lei. Sa astepti 3-4 zile pentru o comanda, e bataie de joc in ultimul hal si macar daca aveau bunul simt sa raspunda de ce sunt bombardat de vreo 2 zile cu mesaje peste mesaje "comanda dumneavoastra este in curs de livrare astazi, cu contactare telefonica in prealabil".

Stati departe de firma asta si mai bine luati de la concurenta sau din magazinele fizice, online-ul este o atrocitate, din toate punctele de vedere !

Poti sa imi spui te rog despre ce comanda este vorba. Te-as putea ajuta mai repede.