keanustar: nu e vorba neaparat de stricat in sensul ca a picat de tot. Noi intalnim frecvent probleme legate de freeze-uri, slowdown-uri, majoritatea necesita restart periodic and so on. Uite de exp. ultimul TP-Link pe care am incercat sa-l rezolv ieri unei cliente, am reusit sa intru in interfata de administrare, am bifat remote web access, si in secunda 2 a inghetat. A trebuit resetat. Am pierdut foarte mult timp incercand sa-i gasesc problemele, mergea 10 min dupa care o lua la vale... pana cand s-a suparat clienta respectiva. Mi-a spus ca imi plateste drumul si o interventie sa merg acolo sa-l rezolv. Stiind despre ce model e vorba (pana in 150 lei), i-am zis ca mai bine isi ia azi un router nou de banii astia, si i-l configurez remote for free. Azi a pus o "pocnitoare" de router (damn, tot Asus?!?), si toate problemele au disparut in mod "miraculos". Puteam sa fiu magar sa-i iau banii... but i don't do that!

P.S. As putea sa dau un alt exemplu cu ultimele 2 placi de retea wireless de la TP-Link, achizitionate direct de client si la care am mers pt. instalare. Placi de retea de 350 lei, care in secunda in care ajungea Windows-ul la driverul TP-Link, ingheta sistemul. Incercat drivere la zi, drivere mai vechi, alt slot, etc... Am pus Intel-uri cu adaptor (care culmea, costa de 3x mai putin), si problem solved.

Anyway, a fost o perioada in care foloseam si eu TP-Link-uri... cred ca era prin perioada in care foloseam si AMD. Am renuntat la ambele, am scapat de mare parte din service-uri. Pe deoparte e de bine (less problems), pe de alta parte e de rau (castigam mai putin). C'est la vie!