Firma aceasta mai exista sau s-a desfiintat? Mai lucreaza cu clienti individuali? Mai raspunde la solicitarile clientilor sau nu ii mai pasa? Am facut precomanda la Fallout 76 si am dorit sa stiu cum pot intra in posesia codului de acces la sesiunile beta. Pe site, in descrierea produsului F76, figureaza mentiunea ca include si acces la beta.


I-am contactat prin toate metodele puse la dispozitie: email la info@bestdistribution, mesaj prin formularul de contact de pe site, telefon de contact cu publicul afisat pe site. La email-uri s-au facut ca ploua, ca e mai simplu. La telefon a raspuns o doamna, altfel foarte amabila, care mi-a spus ca nu dansa se ocupa de comenzi, ca se ocupa o colega care momentan este intr-o sedinta si ca ma va suna colega in 20 de minute cu raspunsul. Au trecut 20 de minute, inca o zi, inca o saptamana... eu nu am mai insistat cand am vazut ca isi bat joc si trateaza clientii ca pe niste cantitati neglijabile, nu imi sta in fire sa insist... iar ei au adoptat metoda strutului in loc sa dea un raspuns simplu si omenesc, prin email sau telefonic, ne pare rau dar nu avem coduri beta desi asa am scris pe site...


Asadar domnule RvsS, ce imi recomandati sa fac peste cateva zile cand se lanseaza jocul si aceeasi doamna care "nu se ocupa" de comenzi ma va suna sa confirm comanda inainte s-o predea la curier, sa o accept sau sa ma prefac si eu ca nu aud telefonul sau ca nu am inteles intrebarea? Sesiunea beta a trecut si eu nu am putut participa alaturi de ceilalti cumparatori din toata lumea din cauza ca am ales sa fac precomanda la firma dvs, ce ma sfatuiti sa fac, sa trec cu vederea comportarea aceasta inexplicabil de ostila si sa mai fiu clientul dvs si pe viitor?