Quote Originally Posted by MonkY View Post
Marja de eroare o inteleg (desi ar fi fost frumos sa scrie acolo ca livrarea se va incerca mai rapid, pana in data de)... dar faptul ca multi (printre care si eMag) au vandut de BF produse pe care nu le aveau de fapt, e un pic jenant. De exp. eu am primit de la PCG: "Aprovizionarea produselor de la furnizori se va realiza in 8 zile lucratoare, ulterior comanda se va livra catre dvs.". Pai pe sistemul asta, imi fac un site cu un API de la Alibaba, pun un adaos si vand produse pe care nici nu le-am vazut/atins vreodata. Din punctul meu de vedere macar de Black Friday vinzi doar produse din stoc... Macar atat.

P.S. E adevarat ca produsele vandute de BF nu beneficiaza de dreptul acela de retur de 30 de zile?!? Daca da... wow... it really sucks!
Eu am doua comenzi le emag, una cu ridicare showroom si alta curier . Am vrut sa modific pe a doua sa o pot ridica tot de la sediu dar mi-au zis ca se va reseta perioada si voi trece la coada. Au mai zis ca e posibil ca livrarea prin curier sa fie mai rapida . M-au imbarligat ! ce sa le mai zic !