Quote Originally Posted by geo971986 View Post
Am si eu o dilema generala legata de comenzile online. Din ce moment incepe garantia unui produs comandat online? Din momentul in care am facut comanda sau din momentul in care l-am primit? In alta ordine de idei sa presupunem ca am o comanda si awb-ul curierului imi zice ca este de cateva zile in tranzit. Daca comanda asta intarzie mai mult de 14 zile, inseamna ca mi-am pierdut dreptul de a o returna fara motiv? sau daca curierul (ipotetic vorbind) intarzie 2 ani, inseamna ca primesc un produs cu garantia expirata? Intreb pentru ca am observat ca factura fiscala inregistreaza data comenzii nu a livrarii.

Garantia incepe din momentul in care ai primit produsul. Tu mai primesti o chitanta si de la curier cand livreaza produsul cu data din ziua respectiva.


Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
Nu ai cum. Am facut comanda luni si tot luni am incercat sa anulez. Am sunat la ei, am apasat tasta 1 si am inchis dupa 18 minute de asteptare. Am sunat din nou, am apasat 2 si a raspuns cineva dupa 15 min de asteptare care cand a auzit ce vreau sa fac, mi-a zis sa astept sa ma transfere la colegii de la tasta 1, fara sa aibe rabdare sa-i spun ca deja am sunat acolo si nu raspunde nimeni. Asa ca am pierdut alte 13 min in asteptare la transfer si am inchis.

Am facut sesizare pe site, ca sa anuleze comanda si mi-au raspuns a doua zi ca nu se poate anula, dar ca-mi recomanda sa refuz coletul la livrare...

Eu oricum avusesem drum tot luni in magazin si mi-am luat ce-mi comandasem...

Despre ce comanda este vorba?


Quote Originally Posted by Florin85 View Post
Prima si ultima , comanda online facuta la Altex. Am o comanda plasata , din 16.11.2018 - status comanda confirmata integral.Cat sa mai astept , pana dupa sarbatori .!!? Cand vine , curieru nici nu mai iau produsu.

Imi poti da te rog numarul comenzii via PM ca sa pot verifica ce s-a intamplat.